Evenimente‎ > ‎

Gala Premiilor Comunitatii Bacauane

  • GALA PREMIILOR COMUNITATII BACAUANE, EDITIA A X-A
  • GALA PREMIILOR COMUNITATII BACAUANE, EDITIA A IX-A
  • GALA PREMIILOR COMUNITATII BACAUANE, EDITIA A VII-A

este cel mai important eveniment local de recunoastere si stimulare a responsabilitatii sociale care a devenit deja o traditie in comunitatea de afaceri, beneficiind de prezenta unor companii multinationale de prestigiu, firme locale de succes, personalitati ale vietii publice bacauane.
      Text Box: Annually, between 150 and 200 people representing the top management of local or multi national companies, leaders of local administration, personalities from public life come together in order to recognise and celebrate the merits of the ctizens.
In acelasi timp, Gala Premiilor Comunitatii reprezinta cea mai importanta actiune de strangere de fonduri pentru categoriile defavorizate din Bacau.

Gala Premiilor Comunitatii Bacauane isi propune sa evidentieze si sa recunoasca public eforturile facute de persoane, firme, organizatii neguvernamentale si institutii publice pentru dezvoltarea comunitatii locale si pentru rezolvarea problemelor sociale. in acelasi timp Gala isi propune sa colecteze fonduri pentru derularea celor sase programe de suport comunitar ale organizatiei noastre, adresate copiilor strazii, batranilor singuri si suferinzi, persoanelor cu handicap din institutii si comunitatilor rurale sarace - in total peste 10.000 beneficiari din judetul Bacau.

Importanta Galei a depasit demult granitele orasului Bacau. In fiecare an personalitati ale vietii publice romanesti ne-au onorat cu prezenta, ca invitati de onoare:   Dl Jonathan Scheel, fostul sef al Delegatiei Comisiei Europene in Romania, Excelenta sa Terenyi Janos, ambasador al Ungariei la Bucuresti, Excelenta sa Dl. Øystein Hovdkinn, ambasador al Norvegiei la Bucurest i sunt doar cateva din numele de rezonanta care au participat la gala bacauana.   

Gala Premiilor Comunitatii Bacauane este conceputa dupa modelul tipic al unui eveniment monden. Evenimentul are loc in mod traditional la sfarsitul lunii februarie, iar locul de desfasurare este unul dintre restaurantele cu renume din Bacau care poate indeplini conditiile si standardele impuse de nivelul ridicat al evenimentului. Gala dureaza aproximativ 4 ore si va fi structurata pe doua momente: cocktailul de receptie si cina festiva, care cuprinde momente de divertisment, reprezentatii artistice, licitatii, tombole si multe surprize. 

                                                                                                                                                   

Evenimentul avand drept scop colectarea de fonduri pentru programele sociale ale FSC, participarea oamenilor de afaceri si a companiilor se face pe baza de sponsorizare. Puteti opta pentru urmatoarele variante:

SPONSOR DE DIAMANT, cu o contributie de minim 3000 euro, pentru care veti beneficia de:

  • o masa de 10 locuri pentru dumneavoastra si invitatii dumneavoastra;
  • baner sau roll-up in sala de desfasurare a evenimentului;
  • sigla si numele companiei prezente pe afisul serii cu specificatia : sponsor de diamant;
  • doua pagini de publicitate (non-comerciala, in conformitate cu legea sponsorizarii) in brosura evenimentului cu specificatia: sponsor de diamant;
  • mentionarea calitatii de sponsor de diamant al evenimentului in comunicatele de presa referitoare la eveniment;
  • promovarea calitatii de sponsor pe un panou electronic publicitar de maxima vizibilitate din Bacau
  • posibilitatea oferirii unui obiect/serviciu pretabil la a fi licitat in cadrul evenimentului

SPONSOR DE AUR, cu o contributie de minim 1500 euro, pentru care veti beneficia de:

  • o masa de 8 locuri pentru dumneavoastra si invitatii dumneavoastra;
  • sigla si numele companiei prezente pe afisul serii cu specificatia : sponsor de aur;
  • o pagina de publicitate (non-comerciala, in conformitate cu legea sponsorizarii) in brosura evenimentului cu specificatia: sponsor de aur;
  • mentionarea calitatii de sponsor in comunicatele de presa referitoare la eveniment;
  • promovarea calitatii de sponsor pe un panou electronic publicitar de maxima vizibilitate din Bacau
  • posibilitatea oferirii unui obiect/serviciu pretabil la a fi licitat in cadrul evenimentului

 SPONSOR DE ARGINT, cu o contributie de minim 1000 euro, pentru care veti beneficia de:

  • o masa de 6 locuri pentru dumneavoastra si invitatii dumneavoastra;
  • sigla si numele companiei prezente pe afisul serii cu specificatia : sponsor de argint;
  • o jumatate de pagina de publicitate (non-comerciala, in conformitate cu legea sponsorizarii) in brosura evenimentului cu specificatia: sponsor de argint;
  • mentionarea calitatii de sponsor in comunicatele de presa;
  • promovarea calitatii de sponsor pe un panou electronic publicitar de maxima vizibilitate din Bacau;
  • posibilitatea oferirii unui obiect/serviciu pretabil la a fi licitat in cadrul evenimentului

SPONSOR, cu o contributie de minim 250 euro, pentru care veti beneficia de:

  • doua locuri la eveniment;
  • mentionarea numelui firmei in brosura serii la pagina rezervata sponsorilor;
  • posibilitatea expunerii unor materiale publicitare de mici dimensiuni (flyere, carti de vizita), in zona de cocktail;
  • posibilitatea oferirii unui obiect/serviciu pretabil la a fi licitat in cadrul evenimentului

SUPORTER FSC, cu o contributie de 100 euro, pentru care veti beneficia de:

  • 1 loc la eveniment;
  • mentionarea numelui in brosura serii la pagina rezervata partenerilor;
  • posibilitatea oferirii unui obiect/serviciu pretabil la a fi licitat in cadrul evenimentului

Gala reprezenta un bun prilej de a participa la un eveniment de clasa, unde va puteti cultiva relatiile cu ceilalti reprezentanti ai mediului de afaceri si oaspeti de onoare ai evenimentului si, nu in ultimul rand, de a petrece o seara agreabila, contribuind in acelasi timp la ajutorarea semenilor aflati in nevoie.

Premiul Comunitatii Bacauane pentru o societate comerciala Se acorda pentru activitati de mecenat, donatii, sponsorizari catre institutii sau organizatii non-profit din comunitate, ori pentru implicarea firmei in alte activitati caritabile, in beneficiul grupurilor defavorizate ori vulnerabile;
Premiul Comunitatii Bacauane pentru o institutie (sau o organizatie non-profit) Se acorda pentru activitati deosebite in domeniul sprijinirii celor aflati in suferinta, a grupurilor vulnerabile, promovarea unui mod de lucru transparent cu cetatenii, operativitate si sprijin neconditionat pentru acestia;
Premiul Comunitatii Bacauane pentru o persoana fizica Se acorda pentru activitati deosebite in domeniul promovarii incluziunii sociale si sprijinirii prin orice mijloace a semenilor nostri aflati in suferinta, implicarea neconditionata in actiuni caritabile, gesturi deosebite de omenie si respect pentru cei aflati in nevoie, actiuni de voluntariat in slujba comunitatii.
In afara acestor premii, se va acorda si un Premiu de Excelenta Se acorda unei personalitati locale sau din tara care s-a remarcat prin actiuni deosebite in slujba comunitatii bacauane.

Pentru informatii si inscriere va stam la dispozitie la tel.0234.585.658/ 0234 585658, p.c. Ionut Chirita (departamentpr@fsc.ro) sau Irina Avornicitei (programe@fsc.ro);



Gala Premiilor Comunitatii Bacauane, editia a X-a

Joi 24  februarie  a  avut  loc a X-a editie a Galei Premiilor Comunitatii Bacauane, eveniment de traditie al societatii civile locale, organizat de Fundatia de Sprijin Comunitar Bacau in parteneriat cu ERSTE Stiftung Austria.
Sub egida 10 ani de premiere a generozitatii, editia a X-a a Galei a fost o autentica sarbatoare a responsabilitatii si implicarii sociale. Toti premiantii editiilor anterioare -  companii locale, institutii si ONG-uri dar si personalitati ale Bacaului – au fost invitati sa participe si la aceasta editie, in cadrul careia li s-a recunoscut din nou, la scena deschisa, eforturile depuse in ultimii zece ani in slujba comunitatii locale.

Evenimentul si-a propus si a reusit ca in fiecare an sa promoveze si sa celebreze implicarea si responsabilitatea sociala a persoanelor, companiilor si institutiilor active in judetul Bacau. Fundatia de Sprijin Comunitar a reusit sa adune laolalta, oameni de afaceri, reprezentanti ai societatii civile, oameni politici si reprezentantii ai administratiei publice, toti implicati, in diverse modalitati, in sprijinirea categoriilor defavorizate si in dezvoltarea comunitatii locale.

Gala Premiilor Comunitatii Bacauane, a strans in incinta Restaurantului Green Parc din Bacau aproximativ 200 de persoane, oameni de afaceri, reprezentanti ai societatii civile dar si personalitati locale si nationale, printre care mentionam Doamna Alina Serban, Project Manager Erste Stiftung Austria; Doamna Esther Blythe, Sef Adjunct al Ambasadei Britanice in Romania (click aici pentru a citi mesajul doamnei pentru Gala); Doamna Leslie Hawke, Presedinte Asociatia Ovidiu Rom; Domnul Dragos Benea, Presedinte Consiliul Judetean Bacau, Prefectul Judetului BacauDomnul Constantin Scripat si vice-primarul Bacaului Domnul Dragos Luchian.

Ca in fecare an, organizatorii au pregatit invitatilor o seara deosebita care sa marcheze asa cum se cuvine editia aniversara a Galei. Astfel, timp de mai bine de patru ore cat a durat evenimentul, participantii au avut posibilitatea sa se delecteze cu momentele artistice pregatite de voluntarii FSC, impreuna cu copiii de la Centrul Mozaic si Clubul cu Lipici Bacau (centre educationale destinate copiilor din cartierul bacauan Tache) si formatia DelaFun care a asigurat ambientul muzical al serii si a sustinut si un concert de aproape doua ore la finalul evenimentului. Gazda evenimentului din acest an a fost Oana Sirbu o prezenta placuta si obisnuita a evenimentelor de caritate, care a imprimat Galei farmecul amintirii anilor de inceput ai fiecaruia dintre noi, cand toate realizarile infaptuite pana acum erau doar vise frumoase si indraznete ale tineretii.

Momentele cele mai gustate ale Galei au fost licitatia, tombola serii si, bineinteles, decernarea Premiilor Speciale ale Comunitatii Bacauane la editie aniversara.

Obiectele oferite la licitatie si castigatorii acestora sunt:

1. O STICLĂ DE WHISKY JOHNNIE WALKER, GOLD LABEL, purtând autograful ambasadorului britanic, Excelenţa Sa Martin Harris şi UN ALBUM DE PREZENTARE A MARII BRITANII, cu semnătura doamnei Esther Blythe, vice-ambasadorul britanic

Preţul de pornire la licitatie a fost de 1.000 lei, iar castigatorul licitatiei a fost DEDEMAN care a oferit 2000 de lei;   

2. PACHET DE PROMOVARE OFERIT DE RADIO ZU ce constă în spot radio de 30 de secunde, cu 100 de difuzări la staţiile Radio Zu din Bacău, Iaşi, Suceava, Botoşani, Bârlad-Vaslui, Buzău, Piatra-Neamţ, Comăneşti-Oneşti, Brăila-Galaţi!

Preţul de pornire la licitaţie a fost de 2.100 lei, iar castigatorul a fost OTP Bank cu suma de 2500 lei;

3. Pachet de week-end OFERIT DE DOAMNA LESLIE HAWKE si HOTELUL HILTON Bucuresti. care a cuprins cazare pentru patru persoane, cina si bilete la un meci de fotbal.

Pretul de pornire a fost de 1000 lei iar castigatorul a fost domnul Casaneanu (Auto Moto Invest) care a oferit 1500 lei;

Pe langa aceste contributii, participantii la eveniment au putut sa ofere un sprijin suplimentar proiectelor FSC facand donatii pentru diverse pachete sociale prezentate acestora in sala. Astfel multi dintre cei prezenti in sala au donat diverse sume pentru burse elevi rural, sprijin familii defavorizate, medicamente si pampers batrani.

Marii premianti ai serii, care au primit o recunoastere speciala pentru continuitate si excelenta in activitatile din ultimii zece ani in slujba comunitatii bacauane au fost:

Companii: Agricola International si Dedeman;

Institutii si ONG-uri: Asociatia Betania, Centrul Daniel, si ISU Bacau;

Alaturi de acestia au mai primit recunoasterea pentru intreaga activitate Andre Muit si Leslie Hawke.
Multumim inca o data sponsorilor de anul acesta ai Galei care au oferit contributii financiare substantiale

ce ne vor permite  sa ne continuam activitatile sociale si sa fim alaturi de beneficiarii nostri:

¨     Partenerul evenimentului: ERSTE Stiftung Austria

¨      Sponsori de Diamant (sponsorii principali): Agricola International, Dedeman, E.on Romania, Asociatia Ovidiu Rom

¨      Sponsori de Aur: Banca Italo-Romena

¨       Sponsori de Argint:BRD Groupe Societe Generale, OTP Bank, Estrade, Rotary Club, Hello Shopping Park

Sponsori: Avalanche; Eugprod Traian; Economcoop; Evolutiv; Grafit Invest; Lions Club Moldova Bacau; Malp Moinesti; Treif; Interactiv Ro Consult;

Radio Zu, Ursus, Clubul Oblio, Restaurantul Sisters Grill

Multumiri speciale Ambasadei Marii Britanii la Bucuresti si Doamnei Leslie Hawke si Hotelului Hilton Bucuresti

Tinand cont ca principalul obiectiv al Galei il reprezinta strangerea de fonduri pentru sustinerea proiectelor sociale, educationale si medicale ale FSC, care deservesc peste 16.000 de oameni in intreg judetul Bacau putem spune ca evenimentul de anul acesta a reprezentat un succes.

Iata care sunt principalele date financiare ale Galei:

-          incasari din vanzarea biletelor de tombola: 860 euro

-          incasari din licitati: 1.430 de euro

-          incasari de la persoanele/firmele care au oferit sustinere financiara pentru pachete de servicii sociale, prin inscrierea pe tabelele ce au circulat prin sala: aproximativ 10.000 euro

-          incasari de la partener, sponsorii de diamant, aur si argint si de la ceilalti sponsori oficiali ai evenimentului: 23.700 euro

In total s-au incasat aproximativ 36.000 euro.

Fundatia de Sprijin Comunitar doreste sa multumeasca tuturor celor care s-au implicat in organizarea si desfasurarea Galelor Comunitatii Bacauane, companii, parteneri media si oameni inimosi care au inteles ca numai impreuna putem face mai mult pentru comunitatea in care traim.



Gala Premiilor Comunitatii Bacauane, editia a IX-a

Joi 25 februarie s-a desfasurat cea de a IX-a editie a Galei Premiilor Comunitatii Bacauane. Evenimentul si-a propus si a reusit ca in fiecare an sa promoveze si sa celebreze implicarea si responsabilitatea sociala a persoanelor, companiilor si institutiilor active in judetul Bacau. Organizatorul, Fundatia de Sprijin Comunitar a reusit sa adune laolalta, oameni de afaceri, reprezentanti ai societatii civile, oameni politici si reprezentantii ai administratiei publice, toti implicati, in diverse modalitati, in sprijinirea categoriilor defavorizate si in dezvoltarea comunitatii locale.

Gala Premiilor Comunitatii Bacauane, a adunat in incinta Restaurantului Arkadia aproximativ 200 de persoane, oameni de afaceri, reprezentanti ai societatii civile dar si personalitati locale si nationale, printre care mentionam prezenta Excelentei Sale Ambasadorul Norvegiei la Bucuresti, domnul Øystein Hovdkinn, a doamnei Anne Lise Rognlidadalen consilier al programului Innovations Norway in Romania, a doamnei Inga Balstad Primar al Selbu Municipality dar si a Prefectului judetului Bacau domnul Claudiu Balan. Programul serii a inclus discursuri ale participantilor,  o tombola cupremii atractive, momente artistice sustinute de beneficiarii ai “Cluburilor cu Lipici” FSC iar la sfarsit, un concert sustinut de formatia Privighetorile Zeletinului dar si de cativa tineri bacauani extrem de talentati, elevi ai Liceului de Arta din Bacau..

Tema generala a serii (care a inceput in jurul orei 18:30 si s-a incheiat in jurul orelor 23:00) a fost norvegiana, evenimentul desfasurandu-se sub inaltul patronaj al Ambasadei Norvegiei la Bucuresti.

Momentele cele mai gustate ale Galei au fost licitatiile serii unde cei prezenti s-au intrecut in generozitate pentru sustinerea financiara a programelor FSC si, bineinteles, decernarea Premiilor Comunitatii Bacauane.

Obiectele oferite la licitatie si castigatorii acestora sunt:

·  Pachet de promovare oferit de Radio Zu ce consta in spot radio de 30 de secunde, cu 100 de difuzari la statiile Radio Zu din Bacau, Iasi, Suceava, Botosani, Barlad, Buzau! Valoarea comerciala a pachetului este de 3500 de euro, insa in cadrul Galei pretul de pornire la licitatie a fost de doar 2000 de lei (500 de euro)! Castigatorul pachetului a fost Agricola International care a oferit 3800 de lei

·  Un album de prezentare a Casei Regale a Romaniei, cu autograf din partea Altetelor Sale Regale Regele Mihai al Romaniei si Principesa Margareta a Romaniei; Pretul de pornire a fost de 500 lei iar castigatorul a fost domnul Cezar Ivanof care a oferit 1600 de lei.

·  Un set de ursi polari de cristal si un album de prezentare a Norvegiei cu semnatura autografa, oferite de Excelenta Sa, Dl. Øystein Hovdkinn, Ambasadorul Norvegiei la Bucuresti. Pretul de pornire a fost 1000 lei, iar castigator a fost domnul Gheorghe Horoi, presedintele Agricola International, care a oferit 1650 lei.

Pe langa aceste contributii, participantii la eveniment au putut sa ofere un sprijin suplimentar proiectelor FSC facand donatii pentru diverse pachete sociale prezentate acestora in sala. Astfel majoritatea celor prezenti in sala a donat diverse sume pentru batrani, familii sarace, burse pentru elevii saraci din mediul rural si chiar pentru tabara de vara a copiilor de la “Cluburile cu Lipici”.

Laureatii de anul acesta ai Galei Premiilor Comunitatii Bacauane, desemnati de un juriu neutru alcatuit din reprezentanti ai principalelor institutii din domeniul social, ai ONG-urilor locale si ai mass-media, pe baza nominalizarilor facute de locuitorii Bacaului si de ONG-urile active din judet, au fost:

¨      Premiul Comunitatii Bacauane pentru o persoana: Dr. Adrian Pletea, medic chirurg Spitalul Judetean Bacau;

¨      Premiul Comunitatii Bacauane pentru o institutie/ONG: Centrul Regional de Ecologie Bacau

¨      Premiul Comunitatii Bacauane pentru o firma: Arena City Center, Bacau

¨      Premiul de excelenta: Profesor Nicolae Popa, Ansamblul Folcloric « Privighetorile Zeletinului »

Pe langa acestea juriul a mai acordat un premiu special :

¨      Premiul special al presei: Domnica Hodea, director la scoala « Octavian Voicu » din Bacau

Sponsorii de anul acesta ai Galei Premiilor Comunitatii Bacauane au fost:

¨      Sponsori de Diamant (sponsorii principali): Dedeman, Programul “Fiecare copil in scoala” al Asociatiei Ovidiu Rom, Blue Air;

¨      Sponsori de Aur: Arena Mall, Estrade, Lion Club “Moldova”

¨      Sponsori de Argint:Otp Bank; Rotary Club; BRD Groupe Societe Generale; Agricola International

Sponsori: Generali Asigurari; Eugprod; Del Sole; Logotip; Grafit Invest; Acvila International; Restaurant Curigo; SC Omega BC Communications SRL Bacau; SC Malp SRL Moinesti; SC Trust Incom SRL Moinesti;

Tinand cont ca unul dintre obiectivele principale Galei il reprezinta strangerea de fonduri pentru proiectele sociale ale FSC adresate copiilor, batranilor, comunitatilor rurale izolate, putem spune ca si evenimentul de anul acesta a reprezentat un succes.

Iata care sunt principalele date financiare ale Galei:

-          in casari din vanzarea biletelor de tombola: 2180 lei

-          incasari din vanzarea produselor confectionate de beneficiari, in timpul cocktailului: 500 lei

-          incasari din licitati: 7050 lei

-          incasari de la persoanele/firmele care au oferit sustinere financiara pentru pachete de servicii sociale, prin inscrierea pe tabelele ce au circulat prin sala: 32750 lei

-          incasari de la sponsorii de diamant, aur si argint si de la ceilalti sponsori oficiali ai evenimentului: 15500 euro

In total s-au incasat 25 000 euro.

Fundatia de Sprijin Comunitar doreste sa multumeasca tuturor celor care s-au implicat in organizarea si desfasurarea Galelor Comunitatii Bacauane, companii, parteneri media si oameni inimosi care au inteles ca numai impreuna putem face mai mult pentru comunitatea in care traim.



Gala Premiilor Comunitatii Bacauane, editia a VII-a

Joi 28 februarie a avut loc cea de a VII-a editie a Galei Premiilor Comunitatii Bacauane. Evenimentul si-a propus si a reusit ca in fiecare an sa promoveze si sa celebreze implicarea si responsabilitatea sociala a persoanelor, companiilor si institutiilor active in judetul Bacau. Organizatorul Fundatia de Sprijin Comunitar a reusit sa adune laolalta, oameni de afaceri, reprezentanti ai societatii civile, oameni politici si reprezentantii ai administratiei publice, toti implicati, in diverse modalitati, in sprijinirea categoriilor defavorizate si in dezvoltarea comunitatii locale.

Gala   Premiilor   Comunitatii Bacauane,   a  adunat  in  incinta Restaurantului Decebal aproximativ 220 de persoane, oameni de afaceri, reprezentanti ai societatii civile dar si personalitati locale si nationale, printre care mentionam prezenta Excelentei Sale Dr. Terenyi Janos, ambasadorul Ungariei la Bucuresti insotit de atasatul cultural al ambasadei si saxofonistul maghiar St. Martin care a tinut un recital in timpul cocktailului de receptie. Toti cei prezenti au fost dornici sa afle care au fost cei mai merituosi activisti ai societatii civile in anul 2007. Organizatorii nu i-au lasat nici in acest an sa se plictiseasca, pregatind un program special care a inclus discursuri ale participantilor, prezentare de moda, tombole, momente artistice sustinute de beneficiarii si voluntarii FSC iar la sfarsit, dupa aproape 4 ore, trupa Etnic a sustinut un concert.

Tema generala a serii a fost traditional romaneasca astfel incat inca de la intrare invitatii au fost intampinati cu paine si sare iar intreaga seara a fost marcata de aspecte legate de traditiile romanesti, plecand de la aranjamentul meselor si meniu pana la programul artistic pregatit de beneficiarii si voluntarii FSC. Momentele cele mai asteptate ale Galei au fost licitatiile unde cei prezenti s-au intrecut in generozitate pentru sustinerea financiara a programelor FSC si, bineinteles, ceremonia de decernare a Premiilor Comunitatii Bacauane.

Obiectele oferite la licitatie si castigatorii acestora sunt:

TABLOUL "MATERNITATE", al maestrului bacauan ILIE BOCA (1991, refacut in 1992), tehnica mixta pe texo.
Tabloul este o incercarea a unei teme clasice care inca din Antichitate este abordata de marii pictori. Capodopera artistului bacauan se remarca prin puternicele influente bizantine. Tabloul face parte dintr-un ciclu mai amplu de lucrari pe aceasta tema.

Pretul oferit pentru acest tablou a fost de 2500 RON (25.000.000 lei vechi) iar castigatorul a fost domnul Gheorghe Antochi, presedinte Agricola International.

MASCA TRADITIONALA ROMANEASCA
O masca traditionala utilizata in zona Moldovei in perioada Craciunului si a anului Nou. Este confectionata in intregimemanual, din materiale autentice de catre beneficiarii Centrului de Recuperare Neuro-psihiatrica Darmanesti, sub indrumarea unui specialist in domeniu. Pretul de pornire a fost de 500 RON (5.000.000 lei vechi), iar pretul final a fost de 800 de lei oferiti de Codruta Arvinte, consilier judetean.

O ELEGANTA ROCHIE OFERITA DE CASA DE MODA ALLURE, creatie originala proprie.
Pretul de pornire a fost de 1000 RON (10.000.000 lei vechi), iar in urma unei licitatii aprinse, pretul final a fost de 4500 lei oferiti de Sergiu Sechelariu, care a si donat rochia micutei Andreea Tuduriu, voluntar FSC care a incantat audienta in cadrul programului artistic pregatit de FSC.

SERIA DE TABLOURI "SAT ROMANESC LA AGAPIA" O serie de doua tablouri ce reprezinta o lansare inedita in lumea artelor plastice a unui tanar talent din cadrul FSC, nimeni altul decat... presedintele FSC Gabriela Achihai! Pretul de pornire a fost de 1000 RON (10.000.000 lei vechi) iar pretul final a fost de 2500 de lei, bani oferiti de Dr. Mihaela Fanaru.

TABLOUL "SPIRITUL TURDA FEST" AL PICTORULUI ALEXANDRU PICOVICI, tablou dedicat domnului Indrei Ratiu, presedintele Fundatiei Ratiu, care l-a donat pentru licitatie organizatorilor.
Pretul de pornire a fost 500 de lei iar pretul final a fost de 1700 lei si a fost oferit de Cezar Ivanof, manager general al hotelului Decebal.

Pe langa aceste contributii, participantii la eveniment au putut sa ofere un sprijin suplimentar proiectelor FSC facand donatii pentru diverse pachete sociale prezentate acestora in sala. Astfel 20 de persoane au donat diverse sume pentru batrani, familii sarace, centrele educationale din mediul rural si chiar pentru tabara de vara a copiilor de la Casa Pistruiatul. Dintre acestia s-au remarcat firma DEDEMAN care va oferi lunar cate 500 de lei, domnul Alecu Bogdan care va oferi 300 de lei pe luna, domnul Gheorghe Antochi care va oferi 200 lei pe luna pentru 10 elevi de liceu din mediul rural si domnul Sergiu Sechelariu care a oferit 4500 lei si suplimentar a oferit banii necesari organizarii taberei de vara a Pistruiatilor, nu mai putin de 9000 de lei.

Laureatii de anul acesta ai Galei Premiilor Comunitatii Bacauane, desemnati de un juriu neutru alcatuit din reprezentanti ai principalelor institutii din domeniul social, ai Prefecturii si ai mass-media, pe baza nominalizarilor facute de locuitorii Bacaului si de ONG-urile active din judet, au fost:

  • Premiul Comunitatii Bacauane pentru o persoana: Ilie Barzu, consilier local
  • Premiul Comunitatii Bacauane pentru o institutie/ONG: Asociatia Incluziunea Onesti
  • Premiul Comunitatii Bacauane pentru o firma: Agricola International Bacau
  • Premiul de excelenta: Andre Muit, presedinte Asociatia Betania

Pe langa acestea au mai fost acordate doua premii speciale:

  • Premiul special al juriului : Vasile Melian, pensionar, pentru donarea pensiei pe o luna unui copil in vederea efectuarii unei interventii chirurgicale vitale.
  • Premiul special FSC : Dragos Paval, presedinte Dedeman, pentru sustinerea constanta acordata proiectelor FSC.

Acestora li s-a adaugat un premiu pentru eleganta oferit de mass-media celui mai distins cuplu din sala, domnului si doamnei Lupu de la Grafit Invest.

Sponsorii de anul acesta ai Galei Premiilor Comunitatii Bacauane au fost:

  • Sponsori de Diamant (sponsorii principali): Conimpuls, Rombet, Orange Romania.
  • Sponsori de Aur: Arena Mall, Dedeman, Generali Asigurari, Asociatia Betania, Alex Fund.
  • Sponsori de Argint: Banca Italo-Romena, Agricola International, Asirom, BRD Groupe Societe Generale, Adama, OTP Bank.

Tinand cont ca unul dintre obiectivele Galei il reprezinta strangerea de fonduri pentru proiectele sociale ale FSC adresate copiilor, batranilor, comunitatilor rurale izolate, putem spune ca si evenimentul de anul acesta a reprezentat un succes. Astfel in urma sponsorizarilor si donatiilor dinaintea si in timpul Galei au fost incasati aproximativ 35500 euro din care in urma scaderii cheltuielilor de organizare vor ramane pentru sustinerea financiara a proiectele FSC aproximativ 23.000 euro.

Fundatia de Sprijin Comunitar doreste sa multumeasca tuturor celor care s-au implicat in organizarea si desfasurarea Galelor Comunitatii Bacauane, companii, parteneri media si oameni inimosi care au inteles ca numai impreuna putem face mai mult pentru comunitatea in care traim.

Comments